2019年10月10日 星期四

【功能內衣入門用家分享】唔緊都有效嘅HAFINA

呢排搞結婚試婚紗開始正視自己嘅副乳問題,
副乳嘅形成當然同每日都貼身着嘅內衣有關。
以前唔係好肯投資落內衣度,覺得件件都差唔多,揀內衣亦都主要睇款。
直至接觸到功能內衣,先發現差別好大!
一件好嘅內衣不單止可以改善副乳問題,仲可以改善寒背及脊骨問題,成個人嘅身體線條都會靚D!

以前傳統嘅觀念係覺得功能內衣要好緊先有效啦,仲有就係價錢好貴
的確而家好多功能內衣都已經大大改良,
但市面上真係好多功能內衣都價錢好貴,講緊嘅係千幾二千蚊一件!
作為功能內衣入門級用家,我最近就去咗HAFINA。
上去嗰日HAFINA創辦人、人稱「多碼內衣女王」嘅Miss Sorry Ko都在場,

佢知我擔心買左番去著唔慣之後會唔著,
就同我解釋佢哋全部內衣都係以健康出發,布料針數高,回彈力強,穿著舒適,唔緊而有效。
職員試身嘅時候亦好專業,
同我講唔一定要買晒成set全面塑身,
可以先試用Hafina嘅二合一胸圍,
一個已經改善到好多胸部問題。
因為比起傳統內衣,Hafina嘅功能內衣有3D立體剪裁及後脾位較闊,能夠根據胸形包多D。
肩帶都比起傳統內衣較粗, 所以承托力較高。

整體來講,我都幾滿意Hafina嘅功能內衣,著嘅時候好舒服,完全唔會箍住,希望佢長遠可以幫我解決我嘅副乳問題啦!
價錢好平,都係三四百蚊一個,老實講我以前買開一D有牌子嘅傳統內衣都已經要五百蚊一個啦。
呢個價錢著功能內衣性價比超高!
喺HAFINA選購內衣仲可以免費做遠紅外線胸部分析,培養乳房檢查習慣呢!
始終乳癌都係香港女性癌症殺手,定期檢查同保養係好有必要呢!
---
是次產品由品牌提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿

Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...