2021年7月14日 星期三

【初次食豐胸丸】天然無副作用嘅第二代豐胸丸JUMBO

夏天到啦,背心同短裙又要出動,身體線條靚D,著衫自然好睇D!

一向都係飛機場身形,所以真係好羨慕d靚女應大嘅地方好大,應細嘅地方則細。

估唔到後天原來都可以有救(唔係隆胸呀,我接受唔到),

Princess Box 推出第二代豐胸丸JUMBO($520/盒;$1400/3盒)

成份全天然,唔會有副作用,初次食豐胸丸嘅我比較安心。


JUMBO蘊含三大成分:

  1. 勝肽級魚鱗膠原蛋白
  2. 濃度最高,活性效果最強。
  3. 大豆異黃酮
  4. 著名嘅豐胸成份,呢個黃豆含有嘅植物雌激素可以調節我地女生體內嘅雌激素分泌,維持胸部堅挺,延緩乳房衰老!
  5. 蜂王漿
  6. 刺激性腺、增進細胞的生命力,有助補充女性胸型豐滿,同時有滋陰補肺功效

每日早餐之後服用2粒。
經期完結後計起第2-3日係黃金豐胸期,建議連續2日早晚餐後各服用2粒。 
如果想效果加快,可以頭一個星期早餐後食2粒,身體習慣咗之後再每日早晚餐後各2粒!
我自己就慢慢嚟,暫時食咗半盒,豐胸效果雖然唔會一下子升幾cup變得非常豐滿,但感覺胸部firm咗,胸型好睇咗!
而且過咗25歲,女仔真係要學下保養胸部!
我反而覺得食咗JUMBO嘅額外驚喜係面色紅潤咗,毛孔細緻亮白咗,可能因為雌激素分泌及荷爾蒙調節得好咗。
孕婦哺乳及經期間都不能食用
不過生完BB之後,胸部容易下垂,更加應該補充雌激素!
JUMBO仲可以延緩更年期、抗衰老,改善煩躁,調節情緒呢!

PRINCESS BOX 公主盒子 (「持商業登記 正版正貨承諾」)
門市:旺角好景商業中心1202 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...