2017年10月15日 星期日

大圍美食推介【手撕雞腸粉/豆腐花/泰國菜/台式文青cafe/意大利菜】

以前去大圍通常都係去踩單車,但自從去咗大圍工作後,發現大圍都有美食呢!

1. 華輝小食 
華輝嘅手撕雞腸粉($30),openrice話10am開,但原來8am去到已經開佐啦!手撕雞份量都唔少,腸粉先係重點,又滑又香,就咁配上好香嘅麻油花生醬已經好食。鍾意食辣嘅仲可以揀唔同程度嘅辣度,仲有得打大佬,但我本身唔食得辣就走佐辣喇。聽講個辣醬真係幾好架!


【地址:大圍大圍道71號富嘉花園地下28號舖】


2. 金曼谷泰國餐廳
同同事一齊叫外賣食。好好食嘅泰國菜,樣樣都好有水準!生菜包有成盒肉碎俾你裝,菠蘿炒飯炒得乾身又多料,青咖哩雞飯調味剛好,雞肉嫩滑。惟一係金邊粉麻麻地,炒到一pat pat,不過整體好好食,而且夠抵食,菠蘿炒飯連飲品都係$38咋!

【地址:大圍田心村地下264號舖】


3. The Grove Cafe
喺下徑口村嘅一間台式cafe,入面其實環境幾有文青feel,但我就選擇同同事叫外賣。呢個糖醋排骨飯嘅排骨都幾腍,糖醋味可以再濃d入味d,不過蛋冇咩味。價錢方面我覺得偏貴,$58冇飲品又份量細。

鹵水拼盤,有雞翼、牛𦟌、蛋、豆腐,唔會鹵得好鹹,但豆腐同雞翼如果入味d就更好啦。

地址:大圍下徑口村30號地舖


4. 大圍亞婆豆腐花

大圍火車站出面嘅豆腐花店。都好多人食!叫佐一碗花奶豆腐花($13),豆腐花本身唔算好滑,豆味一般,好彩加佐花奶口感順滑好多,落完花奶都唔會好甜,我都仲要落好多黃糖,但價錢就有d貴。對比豆腐花,芝麻豆漿更加推薦!


【地址:大圍村南道15-35號富嘉花園地下18A號舖】


5. M3 Italian

主打正宗意大利菜嘅西餐廳。我夜晚去食,雖然無set dinner,但a la carte價錢都合理。我點咗M3沙律($148),材料多元化,而且用料都比較名貴,有香草烤雞、三文魚、Parma ham、羊奶芝士、蕃茄乾同什菜沙律。三文魚因為厚切,食落口感更加豐富。我特別鍾意加埋羊奶芝士,味道更有層次。


法國鵝肝意大利雲吞配蕃茄醬($158)都好有水準。雲吞皮厚薄適中,略有厚度。入面嘅鵝肝餡料味道濃郁脂香十足,配上酸酸甜甜嘅新鮮番茄醬,減低膩感,起中和作用。 

除咗主菜,甜品都要留肚試!蛋黃慕絲配白酒/雜莓啫喱紅桑子汁($54) 甜品分兩層,上層係蛋黃慕絲配白酒,質感軟滑嘅慕絲食落酒香四溢,極有驚喜。而下層嘅雜莓啫喱就另一感覺,配紅桑子汁,酸酸甜甜,味道比較清新開胃。一次過食晒兩層,質感同味道都好有層次! 

整體食物水準幾好,味道正宗,環境浪漫!

【地址:大圍積富街33號積康樓地下E-G舖】
---
更多美食介紹可去:

Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...