2017年7月1日 星期六

【去印大作戰】ONE COSMEDIC療程體驗(第二回)

5月頭上佐黎ONE COSMEDIC壹美健,
令到我嘅千年暗瘡印無晒之餘,亦都生少咗暗瘡,靚靚樣keep咗1個月【詳文可見:ONE COSMEDIC療程體驗(第一回)】。
可惜女孩唔爭氣,6月頭去咗日本狂食和牛、龍蝦,
結果搞到手腳皮膚敏感之餘,下巴仲大爆發,爆瘡情況慘不忍睹!

女孩下巴嘅暗瘡印實在太恐怖啦!
一點點深紅色,嗰排醜到連鏡都唔想照,心情極度低落,
結果女孩只係諗到ONE COSMEDIC可以幫到我!



上次矽針實在太有效,所以下巴嘅暗瘡印都會依靠進行矽針
美容師亦有問我建議,因為見到我額頭T zone嘅角質層有d厚,
左邊面亦有一小處淺啡色嘅太陽斑
矽針可以令顏色進一步減淡,索性全面效果會仲靚
不過唔好處就係會全面紅腫幾日。

另外上次打咗一次彩光(IPL),皮膚膚色已經明顯均勻咗好多,
但係微血管都仲係有時好現,睇落紅卜卜,
所以今次都係會先全面打彩光,
收毛孔同嫩膚,亦都可以令到下巴嘅印再退減一點
為咗快d有返塊靚面,女孩當然聽從美容師嘅專業意見。


今次打彩光其他地方都無咩特別,但下巴暗瘡位就比平時感覺大咗,
應該係因為色素深d,吸光d。
因為有進行矽針嘅經驗,所以今次矽針後見到全面紅腫,女孩已經見怪不怪
因為第三日開始甩皮後,皮膚就會重生。
打完彩光,做完矽針,再敷返保濕面膜,整個過程約40min,簡單快捷。
頭一星期逐步甩皮,今次始終暗瘡印比較深,所以唔係100%無晒,但真心淡咗好多好多
(*以上均無化妝拍攝*)

今次全面彩光以外,仲加咗全面矽針,我覺得成塊面係白淨咗,毛孔比以前細緻,上妝都貼服咗!效果果然更快見效!
不過,去印嘅過程邊有咁容易!?雖然有彩光同矽針可以幫我短時間減淡暗瘡印,但都要注意飲食,勤做運動,減低油脂分泌,先能夠由根源解決問題呀!就由今個月開始從生活習慣做起,然後下個月再嚟ONE COSMEDIC去埋剩下嘅印吧!我要KO暗瘡印!!!

---
參考資料:
website:http://www.onecosmedic.com/
facebook:https://www.facebook.com/OneCosmedic/


  ✿療程由ONE COSMEDIC提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表ONE COSMEDIC的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡ONE COSMEDIC查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿


Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...