2017年7月22日 星期六

免費jurlique facial (7月限定)

我好鍾意玫瑰系列嘅skincare!
玫瑰清香令人好放鬆,而且鎮靜保濕好好。
 我呢個小師奶最近見到jurlique facebook有免費facial 服務,就book佐海港城facesss分店去試。

開頭其實冇咩期望,但點知又幾好喎,好認真。
有30min咁耐,仲要敷mask紙。

BA會根據皮膚狀況而揀番合適嘅產品去用,
可能我有泛紅問題,所以主要用佐玫瑰系列。
比較impressed 嘅係有隻保濕清潔面膜,用完真係白淨佐。
不過我冇買到,可能下次用完屋企嗰d會考慮。



值得一讚嘅係呢間分店嘅所有BA,特別係嗰日serve我嘅Cally服務超好又超細心
其實我覺得近年好多專櫃嘅sales服務都麻麻,
對內地同胞就好熱情,對香港人就答你多一句都嫌煩咁,
所以我要特登寫文表揚下佢,哈哈~
大家如果想試呢個facial都可以去jurlique Facebook 睇下,去到7月尾咋!



  ✿產品於facebook登記參加,本文章所發表的內容純屬個人意見及分享。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡Skin Laundry查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿


Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...