2017年7月31日 星期一

【4個steps擁有水潤肌】CNP Laboratory Perfection Energy Kit

最近女孩試用了CNP Laboratory Perfection Energy Kit, 一次過試齊CNP 五款皇牌,
全部產品都非常好用,忍不住立即跟大家分享!

CNP Laboratory 是韓國NO.1 醫學護膚專家,Perfection Energy Kit包括Invisible Peeling booster(50ml)、蜂膠保濕導入噴霧(50ml)、兩支導入精華(5ml)及保濕舒緩凝霜(10ml)

先講下支保濕噴霧,有特製噴頭霧化效果好好,噴在面上唔會有水珠,所以即使上妝後噴都唔會影響妝容。
因為係水霧形式,每次噴,皮膚都能即時吸收,達到保濕、舒緩、降紅的功效,大愛!
而家我嘅手袋入面一定會放一支!
返工在冷氣房可以隨時攞出來噴一噴!


至於隻Invisible peeling booster 亦是我近期新寵,
佢係一支溫和去角質既肌底液,
我自己係敏感暗瘡肌,有磨沙嗰啲從來唔用,但係要過水嗰啲有時又懶得用,
呢隻peeling booster就啱晒我!
質感好親膚,透明水狀,唔會刺激皮膚,而且用完唔會推到有皮屑,亦唔洗沖洗就可以繼續護膚步驟,好方便!



用完peeling booster再用導入精華會更吸收。
Propolis Energy Ampule 同埋Mugener Ampule兩款導入精華都好保濕
如果極度乾燥,我會用Propolis Energy Ampule ,有蜂膠成份,保濕滋養,仲可以提升皮膚免疫力!

如果有時敏感泛紅,我就覺得用Mugener Ampule會合適d,入面嘅蝸牛成份有修復嘅功效。



最後當然要鎖水。
保濕舒緩凝霜Aqua Soothing-Gel Cream質感好清爽水潤,可以做night mask都得,
質感我覺得都幾啱而家嘅天氣用,唔會好焗。

每日4個步驟就可以令皮膚水潤透亮,好簡單!

---
參考資料:
website:http://www.cnpcosmetics.com.hk/
facebook:https://www.facebook.com/CNPLaboratoryHongKong/


  ✿產品由品牌提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿


Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...