2017年8月1日 星期二

精選6間福岡必去餐廳

1. ひょうたん寿司
活燒鮑魚就試過,但就咁生食鮑魚真係第一次。佢郩到喺件壽司上面跌落黎, 但擺落口其實又唔係好覺佢郩,口感爽脆,都幾鮮美。
我地係點佐壽司定食set2850yen(~hkd200),有十件壽司,當中仲要有 鮑魚三文魚子海膽拖羅,真係好平,所以我地索性點佐兩份。三文魚子多到滿瀉,海膽就一般,不過其他魚壽司都好食。個set仲送味噌魚湯,整體勝在性價比高。




 PS ひょうたん寿司係人氣壽司店,即使日本人都會排隊食,嗰日平日630pm左右大概等左20min。




 2. 博多ラーメン 膳
喺天神附近行完街要醫肚,原先諗住食一蘭,但我地太多人有排等兼要分開坐,惟有放棄。行下行下喺eggs n things附近發現佐一間平價拉麵店,最平280yen有一碗,頭兩碗多d肉已經最貴480yen(溏心蛋一隻+100yen),第三碗少d肉就280yen,超平!



味道唔係超班,但以呢個價絕對超值。麵質同湯底調味都ok唔錯,係叉燒一般般啦,不過一碗差唔多等於2.5碗一蘭呀,食完留多佐銀兩可以買多d野!



3. かしわ屋源次郎
博多駅嘅 かしわ屋源次郎主打雞料理,夜晚我地黎佐食水炊鍋同親子丼。
先講下個親子丼,好岀色!

雞肉同蛋都滑到不得了,北崎雞肉其實雞味唔算好岀,但滑嫩唔鞋口,滑蛋反而蛋香濃d。 1200yen有漬物同雞湯。

水炊鍋即係打邊爐,我個人好中意,因為好清淡完全唔油膩,雖然份量比較少(幅火鍋材料圖係二人份量架啦)不過加埋其他細細碟同最後打底嘅烏冬都飽嘅。set入面嘅厚燒玉子、冷豆腐、燒雞皮同麻醬沙律都好正!





4. 麺や 兼虎
呢間嘅沾麵喺tabelog頭幾位,雖然位置唔係好近遊客區,但為佐食好西,搭多個站又有咩所謂。(所以買1day pass真係抵,搭三程都回本!)同埋都好近想食的pancake店 cafe de sol,所以都順路, 沾麵店喺赤坂站行10min就到,7pm去到都要等陣位,因為好多日本人去!正!呢度其實岀名辛辣,仲有唔同辣度揀,我們唔係好食得辣,但都點佐沾麵辣+唔辣各一,同拉麵辣+唔辣各一。沾麵200g/300g都同價(我全部揀200g),麵質好爽口彈牙,掛湯度不錯,湯底充滿魚介香夠濃郁,不過辣嗰款我覺得真係幾辛辣!湯入面嘅叉燒肥瘦相間,好鬆化,少少唔好嘅係,湯食食下就會涼得好快。

拉麵試佐一啖,都好有彈性,好食!辛辣揀佐BB班,但反而辣度接受到。鍾意食辣嘅可以挑戰下辣度高d嘅~


5. たんやHAKATA店
福岡超人氣早餐之燒❣️喺「博多一番街」裡面嘅 たんやHAKATA店 牛舌朝食 其實都好岀名架啦,460yen左右就食到燒牛舌,好平好抵食

一份大約有4-5塊牛舌,即點即燒,用炭火燒過後,炭火香氣十足,食落好爽口! 加100yen要佐生雞蛋,撈埋飯食好滑。 飯可以免費添,仲有免費咖啡提供。

另外牛舌咖喱飯就有厚切牛舌,口感軟腍嫩滑,肉香味濃,個人都係偏好厚切口感。咖哩飯一樣好食!價錢好似係650yen左右。

PS 早餐7-1030am 提供(假日至10am)

6. 博多 季樂
因為我哋唔會去佐賀縣,所以就去咗季樂的福岡分店,一樣咁正!我哋中午食,會否晚市平好多,試咗佐賀A3 同A5和牛,A3牛味岀,A5入口即溶,各有特色!炒飯另加500yen,但都一定要加,佢會撈埋牛肉嘅肥膏,完全冇浪費。甜品有蜜瓜、桃同抹茶啫喱,又係不得了!!!呢個係成個福岡旅程其中一餐最正嘅!






-------------------
 其他福岡遊記:
福岡五大人氣甜品の評論
【睇花、睇動物、玩歷奇活動】海之中道海濱公園
精選6間福岡必去餐廳
 ------------------------------
更多福岡北九州美食介紹可去:
Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...