2017年3月17日 星期五

【食餐勁之前嘅打底好幫手】久纖之元素

早前參加咗日本命力嘅facebook活動,幸運地成為得獎者,獎品有「久纖之元素240粒裝」(價值HK$448),完全是為我這個吃貨而設!
相信所有女士都想瘦,我都唔例外,不過瘦得健康對我黎講非常重要。
先介紹一下日本命力。
自1997年進軍香港,著重「優質、安全、有效」。
而新產品『久纖の元素』含有9種天然萃取成份,可以有效減少脂肪、澱粉質吸收等等功效,成分全部都比較天然,而且命力口碑不錯,又係日本製造,所以都有信心一試。

服用量分2種:
1)如果只係想食得健康,唔好咁吸收,可以解早/午/晚餐前或後食4粒。
2) 如果想減肥嘅人士,早餐依舊前或後4粒,但午及晚餐前或後就要食多D,6-8粒。 (份量可隨每餐的攝取量而增加)。

我自己就唔係想減肥,只係唔想咁吸收,特別係出街有時食得太豐富,咁之前打定底會好啲,因為入面嘅蟹殼素可以有效吸收食物中脂肪,阻止身體吸收。例如:打邊爐以及放題之前,真係要食定打底呀!如果唔係,真係好肥><


至於減肥方面,產品包裝亦都寫明係要配合運動下加快新陳代謝,令到減肥更有效率,換言之,如果想真係減肥成功,都係冇得懶惰單靠食藥架!

入面成份仲有綠藻多糖體,能清除廢物及毒素,促進新陳代謝;漢方植物地膚子,減少酒精引致肥胖,排出身體多餘水份。
我暫時都覺得幾好,雖然無瘦到,但食咗幾餐勁都無明顯肥到已經好好,哈哈,同埋食完大餐之後真係無咁飽滯!我覺得真係可以減少脂肪堆積!食咗暫時1個月,食完都無任何不良反應,無肚瀉亦無肚痛

屈臣氏有得賣!


  產品為品牌facebook活動獎品。本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表該品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿
Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...