2017年12月29日 星期五

【擊退頑固士啤呔】LPG天然美容儀器第九代Cellu M6 @ 纖足軒

LPG Cellu M6®一早聽過,皆因有朋友生完BB後去咗撫平橙皮紋同修線條淨係做一次,效果已經好突出。
原來除咗減肥,M6機唔同mode仲可以做到唔同功效,
包括:面部護理(撫平皺紋收緊肌膚 淨化膚色改善雙下巴)全身護理 (纖體塑形收緊肌膚)以及全身護理(紓緩肌肉酸痛痛症、運動後疲勞)



LPG Cellu M6®採用Endermologie®專利技術可以活化細胞
今次女孩就去到美孚嘅BeautyMore纖足軒 體驗LPG天然美容儀器第九代Cellu M6®全身護理
老實講我唔算好肥,但返咗工之後坐得多,士啤呔真係勁咗好多
纖足軒裝修典雅,房間空間大,接待嘅職員全部都笑容滿面,未做療程就已經俾到好放鬆嘅感覺我。
先換上LPGM6嘅特製貼身衣服,咁樣機頭就可以吸住肥肉之餘而又唔會傷到皮膚。
美容師真係好客氣,係咁話我瘦
第九代Cellu M6®有三段模式
做咗45Mins左右,MAGIC發生了!!!!
明明做之前我嘅肚腩肉仲係鬆下鬆下,做完Cellu M6®之後我竟然搣唔到!
想了解更多LPG 天然美容療程https://www.lpghk.com/about-us

而且100%天然及非侵入性,無痛無傷口,
加上舒緩結締組織問題嘅效果已經得到超過145份嘅科學研究數據支持
所以好多醫療團隊同物理治療中心都會引入LPG M6。



偏偏腰間嘅贅肉我覺得係最難最難減!
做運動都好似毫無幫助。
所以今次真係好希望LPG Cellu M6®可以幫到我。





佢話我做嘅話都仍然會有效果睇到,因為LPG嘅物理性刺激endermologie® 會啟動深層嘅生物反應,令脂肪分解再次活躍,脂肪更易被消耗
如果肥腫型或者水腫型肥胖人士嘅話,機頭可以吸到多d肉,效果會係十倍明顯





首先係通淋巴機頭會一下一下咁吸我嘅肚腩,達到疏通淋巴、排水以及深層按摩嘅功效,好舒服...
之後就係戲肉--抽脂模式,機頭會啜住贅肉,令到脂肪分解。
最後就係收緊模式機頭會一下一下咁吸啜,舒服到我瞓著。
過程中美容師不斷問我有冇不適,又有同我解釋唔同模式嘅功效,非常細心



不過想明顯再睇到效果或者想線條再收緊d,點都要持之以恆嘅。
強烈推薦LPG Cellu M6®!
---
參考資料:
BeautyMore纖足軒
地址:美孚寶輪街1號曼克頓山曼坊107號鋪
電話:2266 0292
facebook:https://www.facebook.com/BeautyMore%E7%BA%96%E8%B6%B3%E8%BB%92-775111982572814/



  ✿產品由品牌提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿


Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...