2017年10月30日 星期一

【南紀白浜】一泊二食推介~三楽荘

【南紀白浜】白浜最出名溫泉,一場來到當然要一泊二食。當時我住咗三樂莊,都幾唔錯,值得推薦。

1. 因為我唔係自駕遊,所以第一個考慮因素就係要交通便利樂莊正門就有明光巴士站,去唔同景點都好方便!

2. 第二樣就係要考慮食物評分樂莊喺樂天嘅料理部分評分幾高,食物豐富。

我揀嘅plan因為有伊勢龍蝦以及鮑魚兼喺房間享用,所以價錢稍貴,但係都只係14700yen(約HKD$1000)一位,同類白浜酒店來講,性價比算高!














不過早餐就一定要去餐廳食,而且早餐以西式為主,日式較少,美中不足。


3. 全部房間都係對住白良濱沙灘,環境一流。夜晚仲有得去沙灘玩煙花呢!

4. 溫泉方面,第一晚我去嘅女湯內一共有2個唔同泉水嘅湯池,唔算好大,但溫度適中,唔算多人,所以浸得好舒服。浴場每日都會對調一次,我呢啲超鍾意浸溫泉嘅當然會一早起身浸埋另一個溫泉啦!原來另一個會多一個湯池! 


三楽荘交通
 白濱駅外乘坐「明光巴士」, "走り湯"下車
---
更多旅遊介紹可去我的facebook: 相機食先的女孩
Instagram Facebook  Blogspot  Ublog  BE  She  GetReadyHongKong theZtyle itrial style-tips

Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...