2017年10月30日 星期一

【南紀白浜】性價比高漁市場~Toretoreとれとれ市場

【南紀白】和歌山縣有兩個出名嘅魚市場,一個係黑潮市場,另一個就係白浜嘅Toretoreとれとれ市場。黑潮市場感覺主要做遊客生意為主,相對下我就覺得tore tore值得去多d啦。



呢度最出名係燒海鮮,聽講質素平靚正,燒烤爐嘅入場費大概300yen,不過我哋來之前已經食咗嘢,所以冇試到。是次tore tore我哋嘅目標係刺身。

老實講,呢度嘅刺身質素都係唔夠同築地或者黑門市場高。但係呢度嘅刺身勝在整體價錢便宜,例如我買嘅呢個壽司拼盤只係2000yen!
帶子刺身都幾好,柔軟有鮮味,盛惠880yen!性價比算係好高!
不過馬糞海膽就比較貴,要5000yen左右,平時買開都只係3000yen。可能因為咁,我買嘅平平海膽丼嘅海膽屬普通貨色,唔係特別鮮甜,略為失望。


呢度都有劏吞拿魚show,如果時間啱不妨停低睇埋!





除咗刺身,仲有乾貨、手信、梅酒、水果等店舖。和歌山最出名梅,一早計劃好要買梅酒嘅我哋喺tore tore買就最啱啦,因為梅酒款式好多,仲有得試味,可以試到滿意先買。新鮮柑橘汁都幾好飲,不過印象中價錢偏貴,同埋都比較細杯,不過柑橘又係和歌山特產,循例都要試試嘅XDD


入面仲有一間賣雞蛋蛋糕布甸,230yen,上層係充滿濃郁蛋香嘅雞蛋蛋糕,下層係香滑嘅雞蛋布甸,一次過食齊兩種口感,超級超級好食!

仲有一間手信店賣梅酒蛋糕,蛋糕質地濕潤充滿酒香,令人回味。得tore tore 先有得賣咋!
門口仲有一間賣蕨餅梅雪糕,都唔好錯過呢!





Tore Tore Market交通:
白浜駅外面乘坐「明光巴士」在" とれとれ市場前"下車 
地址:日本和歌山縣西牟婁郡白浜野堅田2521 
營業時間:8:30am-6:30pm
---
更多旅遊介紹可去我的facebook: 相機食先的女孩
Instagram Facebook  Blogspot  Ublog  BE  She  GetReadyHongKong theZtyle itrial style-tips


Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...