2016年12月12日 星期一

【貼服又唔傷皮膚的蜜粉】日本MiMC礦物保濕底妝蜜粉

因為我係敏感肌膚,所以所有護膚品我都會留意成分。早排上網留意到日本呢個牌子MiMC(エムアイエムシー),品牌概念是希望讓女性能夠更健康咁使用化妝品,所以旗下不少產品都係100%天然成分,不過香港不得賣,心思思下搵咗IG日本代購店入手一個!



呢個礦物質保濕底妝蜜粉因爲係100%礦物粉,成分天然到孕婦都用得,所以我都好放心,起碼唔會太傷皮膚!因為呢排下巴爆咗啲瘡(喊出嚟><"),我都唔多想化妝,但唔化又唔係好見到人,所以呢個蜜粉全天然成份呢一點真係令我感覺放心啲,起碼用完化完妝,暗瘡冇惡化到。

效果:
蜜粉好薄好幼滑,遮瑕度唔算好勁,不過如果想化個妝貼服d自然d,好似素顏妝,呢個就一定啱,因為完全唔厚粉。SPF19 PA++,防曬度唔高,所以預先一定要搽定防曬呀!

特別之處:
呢個蜜粉係連埋個粉撲,所以一打開就可以上粉,確保啲粉唔會飛出嚟,上妝亦會均勻啲。(粉撲頭另外可以替換,可以放心!)。蓋面係一塊鏡,我想講,日本人真係好貼心,帶著呢盒出街已經可以補妝!


 ✿產品為本人自費,非品牌贊助。本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表該品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿
Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...