2018年1月15日 星期一

【同暗瘡肌徹底分手】886療程對症下藥唔hard sell @ Derma 21

雖然已經一早過咗青春期,但女孩仍然深受暗瘡嘅煩惱,加上經常忍不住擠,成個下巴都係暗瘡印重災區。早前我就去咗Derma 21嘅旺角分店試做佢哋嘅皇牌「886 醫學淨肌療程」,希望能擺脫頑固的暗瘡印,令女孩驚喜嘅係Derma 21顧問唔hard sell,療程根據女孩嘅暗瘡問題對症下藥!

有別於坊間其他美容院嘅單一療程,「886 醫學淨肌療程」特別針對暗瘡性皮膚,而且按照個人嘅膚質及暗瘡嚴重性,從 8 項高能量、光學及美肌科技中Personalise 專屬你的個人療程,Derma 21顧問唔會好hard sell咁盲目叫我join 療程,而係一步步狙擊問題根源。對症下藥,自然事半功倍。



Derma 21地方超大,環境明亮寬敞,令人感覺非常舒適!



一入去顧問就好貼心咁問我飲咩花茶,原來呢度連花茶都有3款可以揀,每款都美顏排毒,好正呀!仲有小食供應(連Sweet Boutique de Tony Wong都有,真係好高成本呀!)
呷住茶食件餅,等候嘅時間真係過得特別快!




886 醫學淨肌療程』好有系統,
客人嘅暗瘡問題分3種:level1 一般暗瘡,level2 暗瘡疤,level3嚴重暗瘡,
唔同level就要由唔同嘅步驟開始。
最嚴重嘅暗瘡皮膚需要經歷『殲滅暗瘡6部曲』,包括:醫學諮詢-->根治暗瘡-->肌底保濕-->去印-->暗瘡疤-->持續保養


我主要下巴有礙眼嘅暗瘡印,肌底保濕足夠,沒有凹凸洞,屬level1一般暗瘡所以顧問建議我用彩光(IPL)去印。
呢度亦有駐場嘅註冊中醫及專科西醫,可以為客人提供專業意見,Derma 21唔會亂咁hard sell做高能量療程,有埋醫生嘅專業諮詢,對症下藥解決不同嘅暗瘡問題。
貪靚嘅我有諗過激光會唔會效果更佳,所以諮詢咗醫生嘅意見,醫生亦都建議我打彩光,原因係彩光去紅印效果更明顯,亦有消炎嘅作用。

了解完彩光嘅注意事項及後續護理,美容師就帶我入房啦!

今次Derma 21嘅彩光療程係用以色列VIORA-V30呢部機





V30 係一部三合一肌膚護理儀,集射頻、分段式射頻及變頻光譜於一身,有助改善多種皮膚問題,如:暗瘡、皺紋、色斑等。
儀器獲得韓國KFDA認可,有效安全。







美容師為我貼上防光膠紙。我之前用其他機打過幾次彩光,感覺都幾痛,每次都係要為咗靚死忍,但呢部新儀器完全無呢個問題,即使色素最多嘅下巴位同眼邊位置都毫無痛楚,仲幾舒服添!原來係因為部機嘅專利技術有冷凍功能!怕痛又貪靚嘅而家有好選擇啦!

打完彩光後敷15分鐘面膜就大功告成,當然返到屋企都要加強保濕啦!







療程後已經即時睇到較淺色嘅暗瘡印已經完全無晒,其餘色素較深嘅印都明顯減淡,成塊面膚色均勻又白滑咗,如果單靠美白產品真係唔知要用幾多時間先有呢個效果啦。 
最驚喜嘅係V30仲可以消除炎症,有粒發緊炎嘅暗瘡即時消咗炎!消除底層炎症先能夠由根源改善膚質,解決問題喔!好彩Derma 21顧問建議咗我做適合自己肌膚嘅療程,唔會一味hard sell。







 打完彩光可以即時化妝,簡單化個淡妝已經好精神,皮膚光澤明亮咗。
 已經期待緊下次嘅886 醫學淨肌療程,將剩下嘅色素較深嘅印通通消滅,我好想可以有勇氣素顏出街呀!




大愛Derma 21 呢個度身設計嘅『886 醫學淨肌療程』,我要同暗瘡肌講BYEBYE!
---
參考資料:
DERMA 21 Medical
website:http://www.derma21.com
facebook:https://www.facebook.com/derma21medical/


  ✿療程由DERMA 21提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表DERMA 21的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡DERMA 21查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿


Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...