2017年4月26日 星期三

【讓皮膚散發健康氣息】NOVEXPERT Booster Serum with Vitamin C

無論咩年紀,個個女仔都希望可以睇落後生D,但要『抗衰老』一定要由根本出發。
最近連續7天早晚試用咗NOVEXPERT Booster Serum with Vitamin C (C25 抗氧煥膚亮肌精華)($490/ 30ml),已經有效果睇到,值得分享俾大家。


Booster Serum with Vitamin C 含 25%高濃度穩定型維他命 C 複合物,有以下特點:


1. 加速膠原蛋白合成,促進皮膚新陳代謝,加快色素淡化,亦都可以令皮膚更加緊緻有彈性,預防皺紋


2. 有專利抗老基因複合物Novaxyline®,減少細胞氧化達70%,降低細胞老化達52%,令肌膚保持年輕細胞的數量


3. 維他命 C 複合物同一般強酸性嘅維他命C並不相同,屬穩定型,所以會持續滲透皮膚底層釋放維他命C令效果更持久長效,而且都溫和好多



我自己本身未聽過NOVEXPERT 呢個牌子,敏感肌的我自然喺試用之前先做定功課。


原來NOVEXPERT 來自法國專業醫學美容品牌,產品全部都採用醫學低敏配方,而且產品不含防腐劑以及對羥基苯甲酸酯、乙二胺四乙酸(EDTA)、苯氧乙醇、矽氧機脂、聚乙二醇等化學物質,所以唔單止敏感肌用得,孕婦以及餵哺母乳期間都可以安全使用!


精華同包裝一樣都係橙色,聞落真係有啲香橙味道,好好聞。


質感好水嫩輕透,而且分子我覺得好細,因為我未推開,已經被皮膚吸收咗大半!(請看圖~)

用後完全沒有黏笠感,而且性質溫和,皮膚沒有出現任何敏感或不適。

我係典型黃皮膚,唔係天生白哲嗰種,下巴有明顯暗瘡印,使用前我係期望可以令色素淡化

第一晚用完第二朝起身,即時嘅感覺係皮膚有光澤咗,去黃能力不錯。
根據指示,產品雖然有維他命C,但早晚使用效果更佳。見到第一晚咁快有效果,當然要勤力d keep住用!

經過7天試用,如果唔係影咗相都唔覺得分別咁明顯呢!


第一日嘅皮膚睇落無神又疲倦,暗淡無光,膚色非常暗啞(希望不要嚇怕大家><),
但用足7日後,都係素顏但無咁可怕了>< 可以見到肌膚每日由內發出來的透明感,睇落精神咗,後生咗。

毛孔細緻度都提升咗。  


同我期望唔同嘅係,下巴暗瘡印就未有明顯減退,我覺得NOVEXPERT呢支 Booster Serum唔係針對做美白,但係就係可以幫皮膚散發健康氣息,增添光采,長遠做到抗衰老。不過淡化色素都有可能要使用多一段時間先可以睇到效果啦。


雖然如此,我已經非常滿意產品。要知道,令皮膚散發真正自然光芒,呢樣嘢係連化妝都化唔到呢!

---
參考資料:
website:http://www.novexpert-lab.fr/fr/
facebook:https://www.facebook.com/novexperthk


  ✿產品為she.com贊助。本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表該品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿

Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...