2017年9月24日 星期日

無痛V面HIFU肌源緊緻提升療程@LUMIERE

之前朋友做完HIFU之後塊面firm咗,效果好明顯,搞到我都心思思,但係一聽到佢話打嘅時候要落麻藥,我就忍唔住卻步。


最近收到LUMIÈRE 肌源再生專家嘅逆齡面部療程 「HIFU肌源緊緻提升療程」邀請,
原來LUMIÈRE 肌源再生專家用嘅DH HIFU儀器係全港首部雙速雙軌HIFU
以非侵入性嘅方式,‭擊退‬皮下脂肪,同時用熱能令膠原蛋白收縮,達到皮膚緊緻嘅效果。
‬當中因為佢有獨家雙速雙軌頭,即係話佢同一時間可以發射2條線,
所以變相同樣效果,只需用一半嘅療程時間
另外,DH HIFU相較其他類型療程安全度同成效亦較高例如RF溫度>55度,唔能夠確保膠原再生嘅效果;磨皮類雷射溫度>100度,又會容易有灼傷等問題




我從來未打過HIFU,所以都有d緊張。
同美容師了解後,DH HIFU嘅療程只有少少『冤冤地』嘅感覺,唔駛落麻膏,而且比一般嘅HIFU減少痛楚達80%,聽完我即刻放心好多。

LUMIÈRE 燈光明亮,環境舒適,一坐下店員就奉上暖水,服務好周到啊!


療程之前,顧問先了解我嘅皮膚狀況,並且同我解釋DH HIFU嘅原理。
DH HIFU配備唔同嘅專屬部位機頭,能針對唔同部位嘅肌膚結構,將能量聚焦到3.0mm真皮層或者4.5mm淺表肌腱膜系統(SMAS層)至最高 70度,啟動肌底細胞及膠原蛋白再生機制,達到緊緻同提升。



今次我試做下半邊jawline位,仲會用到專for拉走雙下巴嘅6.5mm嘅機頭!

入到房間,美容師先幫我清潔面部,然後了解我面形同可以改善嘅地方。
我主要問題係面形唔對稱,右邊面大d,所以今次療程就著重平衡面形以及令右邊面提升。


先搽上啫喱降溫,然後開始打啦。
果然唔痛!每一下都只有少少冤冤地嘅感覺,但完全接受到。
打咗一round 4.5mm淺表肌腱膜系統(SMAS層),美容師再搽多一層啫喱,跟住就打3.0mm真皮層。然後美容師就為我敷上保濕面膜,成個過程大概40min。

做完之後,美容師叫我再試下用舌頭頂下面珠,比起療程前確實係結實咗!
因為我面骨比較大,所以即時V 面效果就唔係超級明顯,但兩邊面就對稱咗,而且都睇到微微提升

美容師話2星期後效果會更加明顯,果然有圖有真相,2星期後塊面真係V多咗,側面輪廓都明顯咗!!!



---
參考資料:
website:www.lumiere.com.hk
facebook:www.facebook.com/lumierehk

Lumière 肌源再生專家
九龍朗豪坊旗艦店      香港九龍旺角亞皆老街 8 號朗豪坊辦公大樓 42 樓 (852) 2126 7577
香港金朝陽總店    香港銅鑼灣羅素街 38 號金朝陽中心 12 樓   (852) 2126 7577


  ✿療程由Lumière提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表 Lumière的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡 Lumière查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿


Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...