2019年9月11日 星期三

【隨時隨地輕鬆補充骨膠原】Ellactiva2合1活肌軟粒

過咗25歲,骨膠原流失得好快。
最近搵到林秀怡早排介紹嗰隻Ellactiva 2合1活肌軟粒擺Office度食,等我口痕時隨時隨地有得食。


Ellactiva2合1活肌軟粒同市面一般骨膠原產品唔同,
市面一般骨膠原產品停食就無效果,但Ellactiva效果好持久 ,
佢有專利成分 BCP,專門針對膠原再生
通過臨床測試證實可以去皺、提升肌膚水分及彈性,
持續使用有效改善橙皮紋及促進指甲生長,
產品瑞士製造,所以我都比較有信心!


佢有兩隻口味:橙味添加能量配方,適合經常覺得疲憊無精神人士
我呢隻黑加侖子味加添免疫力配方,特別啱我呢D濕疹人士,
唔單止可以增加皮膚抵抗力,減低皮膚敏感機會,仲促進傷口癒合。
Ellactiva2合1活肌軟粒味道甜甜地,味道其實幾好,絕對無任何腥味。


我擺喺office度得閒就食,每日食2-3粒,有兩個明顯改變,
一:去廁所準時咗
二:敏感時冇咁痕(可能因為無咁乾)。
朋友都話我面色好咗,無之前咁暗啞。我就覺得細細粒,健康美味,輕鬆食用就有得變靚靚,何樂而不為?
而家Like Ellactivahk Facebook,去 https://bit.ly/33myAua 玩個簡單小遊戲就有得拎試用裝啦。



產品萬寧有售。
---
是次產品由品牌提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿



Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...