2019年10月13日 星期日

【禁用類固醇,堅持對抗敏感記】英國Salcura DermaSpray &Zeoderm 及尚護健止痕貼

本身皮膚容易敏感,自從上個月戶外影完prewedding後,手腳摺位即刻生咗好多敏感粒粒,好痕好痕!
雖然屋企都有止痕藥同類固醇傍身,但始終唔想成日靠呢D!

朋友推介我用英國Salcura,呢個牌子原來好出名,
以大自然活性成分為基礎,無抗藥性、零負擔、具備高品質生物科學配方,係英國植萃舒緩抗敏專家。
不論乾燥、發癢、泛紅、痤瘡、濕疹、乾癬定尿布疹,各種皮膚問題都可以放心使用!

Step 1:DermaSpray
含有大量植物精華,
由於噴霧質感同人體體液好相近,所以噴一噴就可以立即深層滋潤,修護受損肌膚。
我一日都會噴幾次。

Step 2:Zeoderm Skin Repair Moisturiser
因為我生得好多敏感粒粒都唔退,所以用埋Step 2呢支修護乳霜。
不含類固醇,每日用2-3次效果更佳。

大家可以睇到原先我隻手又紅又腫又痕,
我堅持唔搽類固醇,
用咗1星期皮膚已經慢慢有改善,大約20日皮膚慢慢修復好。
28日為一個皮膚更新週期,堅持用Salcura一個月,皮膚本身嘅膚質都會有改善呢!


------------

大概14日皮膚就快好嗰段時間,係皮膚最痕最痕嘅時間。
雖然用完Salcura set即時舒緩到痕癢,但晚上睡覺時都會不自覺搲
有次仲搲到d敏感粒粒流血!
好彩尚護健咁啱送來止痕貼俾我試用。
原來尚護健止痕貼唔單止可以對付蚊爛,對付敏感引起嘅痕癢紅腫都好有效!
每塊可以用到8-10小時!
嗰段時間晚上都係全靠貼住止痕貼,先可以止到痕,安心訓到覺!
尚護健有一款Minion止痕貼,好可愛!啱晒小朋友或者有童心嘅朋友呀!
尚護健止痕貼意大利製造,通過防敏測試,不含樟腦或水楊酸,有信心保證!


 #止痕貼 #一貼止痕 #一貼對付敏感 #貼走敏感痕癢 #貼走敏感紅腫 #一貼極速褪紅
---
是次產品由品牌提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿

Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...