2019年4月5日 星期五

元朗最好食嘅叉燒在此@鹵家

經過咗幾次鹵家都未試過,最近聽到網上介紹就過咗嚟試試,結果真係冇失望!呢間嘅鹵水燒味好有誠意,樣樣都好好食,極力推薦!
 鹵家的相片 - 元朗
 
晚市套餐只係$58-$76,有餸,有飯,仲有住家老火湯
 鹵家的相片 - 元朗
 
是日老火湯係蓮藕鱆魚花生眉豆湯,滋陰健脾,無落味精,飲得出真材實料!
 
鹵家的相片 - 元朗
 
 
鹵家的相片 - 元朗
 
我哋點咗一個海蜇燻蹄套餐,份量好多!
 
鹵家的相片 - 元朗
 
樣樣都想試嘅我哋點咗皇牌鴛鴦拼盤($86),可以自選兩款肉類,包括:叉燒、豉油雞、燒鵝、鹵水鴨、鹽香雞等。
我哋揀咗叉燒同鹵水鴨,份量一樣非常足料!呢度嘅蜜汁叉燒好有水準,全部半肥瘦,外面燒得亮澤漂亮,邊位少少焦香,入口鬆化!
秘汁鹵家鴨好入味,我最欣賞個鹵水汁唔會太鹹,但如果醬汁嘅香料味道再突出少少就更好啦!
 
鹵家的相片 - 元朗
 
酒仙醉雞卷($45)係另一道呢度自創嘅菜式嘅小食,選用雞髀位置,肉質嫩滑,用雞皮卷住,食落帶有少少彈性。成個雞卷非常入味,酒香清醇,係繼叉燒外我另一超喜愛菜式!
 鹵家的相片 - 元朗
 
脆皮炸乳鴿($58)皮酥肉嫩,肉質唔會嚡口,有驚喜。
 鹵家的相片 - 元朗
 
整體食物好有誠意,而且小店服務殷切有人情味,一定會再訪!
---
更多美食介紹可去:

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...