2019年4月3日 星期三

美容計劃都有至安心保證?Amber Beauty 好唔好?試做後感評價小分享!

Amber Beauty好唔好?至安心美容計劃?去Amber Beauty試做療程!?
今日分享Amber Beauty試做評價!



 好多人怕去美容院試做被hard sell,
Amber Beauty全港首創「至安心美容計劃」,新顧客無需擔心hard sell,因有Amber Beauty至安心美容計劃。
Amber Beauty好唔好?Amber Beauty評價話你知!


Amber Beauty至安心美容計劃內容:
「安心選」: 設24 小時冷靜期,選購完可24小時內無條件退款。
退款手續簡單方便,無行政費用,所以朋友對Amber Beauty評價高!

「良心選」: 在Amber Beauty試做後唔使即時決定選購,新顧客可仔細考慮,30天內仍有購買優惠保障。
如15天內選購,仲有額外療程送!



一去到,職員就貼心地送上花茶。

跟住治療師就帶我入房了解我嘅皮膚狀況,並推介合適嘅療程
因為我皮膚比較敏感,所以治療師唔單止將每個程序都原先同我講一次,
特地寫低一D特別注意事項 (例如按摩手法要盡量輕柔、針清唔好咁大力等),非常專業認真!


我今次做「維他命活力水營面部護理」
除咗有基本嘅去角質、針清、修眉,
仲有超聲波精華導入,人手面部同肩頸按摩,真係舒服到瞓著!
做完嘅效果亦非常明顯,療程前塊面比較灰暗,做完之後皮膚即時變得有光澤!
想知多D可以去http://amberbeauty.com.hk/tc/


---
  是次產品由品牌提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿
Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...