2020年4月3日 星期五

淘寶傢俬成功集運體驗!【含4px遞四方集運限時優惠碼】

新屋終於裝修完成,爭電器同日用品之類就搞掂啦!
聽朋友講淘寶傢俬,今次都小試牛刀,淘咗梳化、燈具、椅子等,出乎意料地高質,好滿意!

梳化(1.4米乳膠款¥690,購至曼果家居),軟硬適中,坐落去唔會塌陷,好舒服,性價比好高!


買咗四盞燈(¥95-¥190不等,購至大觀園精品燈飾城),呢個價錢無咩挑剔嘅地方。

椅子(¥138,購至時光家居企業店)顏色好靚,面料都幾高質,值得推薦!





我另外仲買咗好多雜貨,例如洗碗架、時鐘、裝飾品之類,一次過集運嚟香港。
時鐘(¥58,購至白駒小姐的時鐘店),款式係我想要嘅風格,不過係唔係襟用就有待觀察啦。


--------------

今次淘寶集運全部都係選用4PX 遞四方




大型傢俬例如梳化,可以選用『傢俬家電專線』,$167/20kg,價錢會比較划算。

燈具、浴簾、時鐘、裝飾品等因為size不大,可以選擇合箱(最多合20個包裹),
雖然有得揀自提服務,但因為我一次過合咗18.91 kg貨物,就用咗派送服務一次過同其他傢俬送上門
運費$143,咁重唔使我自己搬真係好方便,都係貴多$23左右。



送傢俬最擔心屋企無人收貨,
雖然4PX派送時間冇得選擇,但確實送貨日子可以同派送員自己夾,
我自己就會預出庫後3天派到,通常都就啱日子,最多都係相差1-2天。
加上有得直接送上樓(如果屋苑有電梯的話),我覺得都好方便。


我開頭都有聽過某D集運公司好容易唔見貨,好好彩今次用4px無發生呢件事!
而且燈同時鐘呢類易碎品都完整無缺

同埋淘寶過程都有趣事,開頭賣椅子嗰間淘寶店漏咗同我講會分開兩件貨寄出,
變咗我登記包裹集運時只係登記咗一件貨,收貨時發現得返凳腳=.=


後來先發現4PX其實有個『待認領』嘅項目,
如果見到有無買過嘅貨,咁好可能係淘寶店分咗貨無通知到啦。
見到最好問清楚再一次過集運落嚟,因為同一件物品分咗兩個包裝,都可以合埋用『傢俬家電專線』計算,運費會更加便宜啦!

呢排喺屋企成日想網購?集運可以試下4PX遞四方!
輸入優惠碼 4PXCO10 即可攞到 4張$10現金券(無任何最低消費,買件衫都用得架!4月底前要激活啦,激活後60天內都可以用得)
新會員可以註冊: https://bit.ly/3atAaO1 


有關4PX遞四方集運教學,可以睇我之前寫過嘅分享文
---
 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿
Instagram  Facebook Blogspot  Ublog  BE  She  GetReadyHongKong theZtyle itrial style-tips ESDlife
Email: tung42329@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...