2019年11月13日 星期三

【元朗美容院推薦】整條line都用Guinot嘅皇牌「雙效機理療膚療程」@C N Beauty Centre

Guinot Facial不嬲出名保濕,不過想效果真係好,真係要留意下美容院係咪成條line都係用緊Guinot products!
我以前細個唔識嘢,試過買Guinot package,
$300一次雖然好抵,但後來先發現得部機係用Guinot,真係激死我!
因為Guinot以正負離子電流帶動療膚啫喱內嘅活肌成分,所以唔係用Guinot產品,成效絕對會大打折扣!
後來先知道Guinot facial真係唔可以貪平,要問清楚~



呢間喺元朗嘅小店C N Beauty Centre值得推薦呀!
地方不大,但勝在服務超細心,老闆娘親力親為,完全唔hard sell,成個過程令我好relaxed!
而呢度嘅Guinot皇牌「雙效機理療膚療程」有9個步驟,
由潔面開始至到peeling、按摩及面膜都係用Guinot

當中仲有Guinot頸胸緊緻離子治療
我真係從來未試過喺其他美容院做Guinot試過有,因為Guinot成本比較高,所以相信好少美容院會做足
最後嘅肩頸按摩真係舒服到不得了!


療程程序:
1️⃣潔淨肌膚
2️⃣peeling去死皮(Guinot潔膚退皮液)
3️⃣Galvanic雙效活離子治療(配合頸胸緊緻離子啫喱及面部離子啫喱《七種啫喱配合不同皮膚》)

4️⃣針清及修眉
5️⃣高頻率充氧治療(配合氧分吸收膏)

6️⃣面部紓緩按摩(配合拉皮按摩膏)

7️⃣肩頸按摩

8️⃣保濕眼膜

9️⃣面膜(3種Guinot Mask配合不同皮膚)
因為我本身係敏感肌,老闆娘就特地揀咗抗敏面膜比我!

做完皮膚立即水潤飽滿,毛孔收細,皮膚亦變得亮澤光滑!

如果你都想做Guinot,推薦元朗C N Beauty Centre!

---
C N Beauty Centre
Whatsap:98577007
地址:元朗西菁街20號益輝大廈地下10號舖
---
是次療程由品牌提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿

Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...