2019年11月4日 星期一

朝聖東京涉谷人氣拉麵店「我武者羅」

來自東京涉谷嘅人氣拉麵店「我武者羅」喺新城市廣場插旗啦~





作為過江龍,拉麵沾麵都係$95-$120,價錢非常公道! 



招牌生薑醬油拉麵 ($95) 
呢款適合比較清淡嘅人士,用上雞清湯配上我武者羅獨家醬汁,味道清甜香濃,但又唔會好似平時食到嘅拉麵咁重口味,加上每日新鮮即磨嘅生薑蓉,味道更有層次,我自己就好鍾意!拉麵比較幼身,雖然都有咬口,但如果有得揀再硬身嘅麵質就更好啦! 

厚咖喱味噌沾麵 ($115) 
好特別嘅沾湯,味噌醬由日本本店開發,以15種材料製成,味道複雜豐富,再配上以雞、魚介、鰹魚熬煮嘅雞白湯底,面頭配上番茄醬,味道意想不到地夾!沾麵較粗身軟彈,掛湯力強,味道濃郁又唔會太鹹,好食!後來先發現可以加溫泉蛋,少咗隻蛋感覺唔夠完美。 




我武者羅燒餃子 ($45)
餃子日本新瀉縣直送,入面餡料飽滿,不會煎得好油膩,都值得一試。 

揚出豆腐配羊棲菜及生姜蓉 ($50) 
好少見到拉麵店有豆腐食,呢個豆腐加埋個芡汁,有D似中式,感覺比較健康。 
---
我武者羅
沙田正街18-19號新城市廣場一期7樓703A號舖
---
更多美食介紹可去:

Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...