2019年7月10日 星期三

初嘗功能內衣~Bonluxe 葆露絲

以前一講起功能內衣,就會有個錯覺覺得係老人家或者身形有問題嘅人士先會着。
其實任何人都需要穿著合適嘅內衣,否則隨住歲月,身形會變差。

呢日去到來自日本嘅Bonluxe 葆露絲

葆露絲有專業內衣顧問,1對1分析身形以及推薦針對性產品
開頭都擔心會尷尬,但原來唔使脫光光,會有袍提供,所以都唔會唔自在。

內衣顧問先同我量度身型,過程大概3min,之後顧問就會將資料輸入由日本引進嘅電腦程式,即可以睇到身形報告!
結果顯示我樣樣都尚算標準,係腰圍嘅目前數值與標準數值有幾大嘅差異(只怪坐得多!),而且胸部有D外擴,乳尖因地心吸力略為下垂,如果唔改善,生咗BB後情況會更加嚴重。
睇完報告後,顧問就為我挑選咗一系列嘅內衣(包括胸圍、內褲、束褲、吊橋連身束衣、腰封)試穿。

Bonluxe葆露絲內衣顧問非常友善,過程中亦好慷慨咁同我分享內衣穿著心得。

雖然我本身買嘅內衣都係坊間大牌子,但原來我一路都穿錯咗!
用開嘅胸圍包得唔夠同穩定,令到我背肌越來越厚。承托唔夠慢慢仲會有副乳情況出現!
而葆露絲胸圍則完全無呢個問題,佢有腋下特別設計,可以將背肌嘅肉撥哂去前面
胸圍仲採用多片式剪裁,立體感較高,承托力佳,唔會移位較穩定,能即時修平背肌及副乳!
布料仲好舒服,cool touch冰涼系列仲有透心涼嘅感覺,夏天都唔會焗,我呢個敏感肌就最啱(以前細個貪平買D平平牌子胸圍,被D物料搞到敏感,所以真係要好小心!)
要解決我嘅胃腩同肚腩問題,原來懶人都有救。

腹部同大腿脂肪一向難減,著咗葆露絲腰封同束褲已經見到臀部抬高咗,望落更圓渾。腰部嘅線條亦立即出返嚟。
我試下坐低,都完全無頂肚或過緊不適嘅感覺!
顧問話每日著12hrs,長期著可以令脂肪轉移及定位,做到宜家肥嘅地方瘦、無肉嘅位置有肉及提升。
睇下!分別好大!真係好耐冇見過我條腰啦!




雖然功能內衣確係比一般嘅內衣貴,但一分錢一分貨,
Bonluxe葆露絲內衣全部都有大學及脊醫研究支持成效
而且內衣耐用,可以著到年半以上,計返條數其實都OK!
加上而家經我介紹,提及優惠碼"888-10000"可以享首件內衣減$1000+其他產品8折優惠。

我都入手咗個胸圍,試下先!


官網:https://www.bonluxe.hk/

#葆露絲Bonluxe #專業內衣服務 #收副乳 #收背肌 #收腰 #減肚腩 #改善寒背 #cooltouch冰涼系列

---
  是次產品由品牌提供,但本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿

Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...