2019年3月19日 星期二

【三高問題年輕化,預防三高有辦法】太和堂三七丹參膠囊

近排同一位朋友食飯,平時好為食嘅佢竟然主動要求食得清淡D,一問先知原來佢有三高 (高血脂、高血壓、 高血糖)!
呢位朋友其實好年輕,只係廿幾歲,我諗都係因為佢嘅工作壓力大食無定時,有無時間做運動...
以前覺得三高離我哋呢D 20-30 歲嘅人好遠,但其實三高越來越年輕化,同飲食及生活習慣有好大關係。

我有家族三高病史,加上我平時成日出街食飯,所以聽完朋友嘅事都有D 驚。
最好就當然係做運動,不過我就真係比較懶,放工後唔想郁,而家只係堅持一星期做到一次運動。

呢排收到太和堂三七丹參膠囊,特別針對關注心血管健康及三高人士
每日 2 次,每次 1 粒,啱晒我呢D追求養生又想方便嘅都市人!

太和堂三七丹參膠囊主要長期保健食用,並無副作用,可以幫助預防三高問題。
成份有漢方藥材三七、丹參
三七及丹參可以活血嘅功效早載於歷代藥典之中,
丹參更係著名嘅「血管清道夫」,通經止痛,清心除煩。
市面好少見到呢類專門針對血管疾病,融合中藥理念現代科研成果嘅產品呢!
我每日都有聽話咁食用,一打開就聞到好濃參味,服用完無任何不適
不過我呢排真係去得好多飲宴,服用後又真係冇覺得好飽膩,我相信太和堂三七丹參膠囊係幫到我嘅。
一盒有90粒,兩盒為一個療程呢。

 #太和堂 #TaiWoTong #太和堂三七丹參膠囊 #三七丹參 #三高 #三高良方 #血管 健康 #補心益血 #激活血管 #黃金活血配方 #血管清道夫 #補血

---
太和堂三七丹參膠囊
銷售點:萬寧
---
  本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿
Email: tung42329@gmail.com
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...