2021年10月17日 星期日

Lancome絕美必買新色唇膏| 全新小蠻腰 L’Absolu Rouge瑰麗系列唇膏

雖然疫症期間我比以前少咗化妝,但始終約朋友食飯都會除口罩,加上我本身嘴唇經常無血色,所以唇膏係我手袋必備嘅隨身品。

我對唇膏完全無抵抗能力,屋企雖然已經有好多唇膏,但見到靚靚嘅唇膏都會忍唔住入手收藏!我深信,每日根據心情、穿搭,配搭唔同嘅唇色,花點小心思,已經可以令人耳目一新。

我自己本身都有幾支Lancôme L’Absolu Rouge 瑰麗系列唇膏,顏色經典,係我最愛嘅唇膏之一。
最近得知Lancôme推出全新「小蠻腰」 L’Absolu Rouge 瑰麗系列唇膏,即刻好興奮!
瑰麗系列再細分Drama Matte(瑰麗絕色啞緻唇膏)及Cream(瑰麗豐盈絲滑唇膏),有效打造絲滑與啞緻兩種截然不同的妝感,散發著陣陣知性美。
我好鍾意唇膏嘅新外形,高貴奢華,
唇膏殻喺法國高級訂製,搭配型格時尚嘅亮金圈環設計,精緻優雅。
設計亦極有個性,輕輕一按,就可令筒蓋彈出,非常貼心。
Lancôme L’Absolu Rouge Cream (瑰麗豐盈絲滑唇膏)

融入30%滋潤玫瑰凝霜成份令雙唇水潤柔軟,倍感舒適。

明亮柔潤妝效嘅妝效仲可維持18小時之久!

用感潤澤舒適,充滿亮澤!


#274 FRENCH TEA 曖昧奶茶

奶茶色係入秋大熱色調,散發低調知性美,係我日常常用嘅顏色。

#196 FRENCH TOUCH 偷心橘子
不愧為最受歡迎嘅顏色!楓葉色鮮明奪目,雙唇望落豐潤立體,一搽完整個人都顯得精神醒目。呢隻 #196 FRENCH TOUCH 喺Lancome 2021聖誕Beauty Box套裝都可以搵到呢!

Lancôme L’Absolu Rouge Drama Matte(瑰麗絕色啞緻唇膏)
蘊含三種極緻玫瑰萃取及透明質酸等成份,呵護雙唇,絲絨啞霧妝效持久達6小時!亮金圈環設計,配合全新花瓣形唇膏,設計時尚。

#196 FRENCH TOUCH 偷心橘子
同Cream嘅感覺好唔同,絲絨啞霧嘅妝效感覺柔和,自然不造作,予人溫暖嘅感覺。

#888 FRENCH IDOL 撩人野莓 
霧面紅色唇膏,高雅細膩,令膚色更顯白。

四款唇膏全部都質地水潤柔滑,顯色度高,即使本身唇色較深嘅sis都唔駛擔心,而且不卡唇紋,輕易打造絕美唇色


最近天氣終於轉涼,唇色都要轉季!
姊妹們,你哋都快D入手Lancôme L’Absolu Rouge 瑰麗系列唇膏啦!

#LancomeHK #LABSOLUROUGE #小蠻腰 #瑰麗豐盈絲滑唇膏 #瑰麗絕色啞緻唇膏


-------

✿是次產品由品牌提供,本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿
Instagram Facebook Blogspot Ublog BE She GetReadyHongKong theZtyle itrial style-tips ESDlife

Email: tung42329@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...