2021年9月8日 星期三

【溫和果酸潔面】法國醫學級護膚品牌D2S Purifying Cleanser深效淨化潔面凝露

 戴口罩戴咗1年多,出街戴口罩我一早習慣,但口罩肌仍然時不時困擾著我。

香港天氣特別潮濕,夏天又非常炎熱,容易出汗,

所以最近我嘅下巴總係不停生暗瘡粉刺及黑頭。

果酸換膚有減退暗瘡粉刺、平衡油脂分泌等作用,

不過因為美容院嘅果酸較強,部份人療程後可能泛紅敏感所以敏感肌嘅我唔敢輕舉妄動!

我有用開法國醫學級護膚品牌D2S嘅物理性防曬,覺得好啱用,
所以知道D2S推出全新Purifying Cleanser深效淨化潔面凝露,立即試用!

D2S希望為不同肌膚狀況調配出最合適的護膚配方,
而Purifying Cleanser深效淨化潔面凝露正正係為口罩肌混合性、油性及暗瘡皮膚而設
而且低敏溫和,即使敏感肌膚如我都可以安心使用!
D2S Purifying Cleanser蘊含甘醇酸 Glycolic Acid從甘蔗萃取而來,係分子最小嘅果酸,所以對皮膚有極佳嘅親和力,並且容易深入肌膚底層迅速作用。
甘醇酸有效軟化角質,暢通毛囊管,防止毛孔阻塞,長遠改善痘痘及石頭瘡、粉刺、粗大毛孔淡化痘印及色班
甘醇酸仲可以提升皮膚嘅保水能力,舒緩皮膚乾燥。
D2S Purifying Cleanser亦蘊含五月牛蒡、鼠尾草萃取、尿囊素、茶樹油等控油抗菌成份調節過多油脂,修護受損皮膚,改善油性膚質。
D2S Purifying Cleanser潔面凝露質地水感,加少許水就能輕易搓揉出綿密泡泡。
只需要溫和地將泡泡喺面上打圈,就能輕鬆地將污垢油脂通通帶走!
呢隻洗面真心好正,用完皮膚唔單止唔乾燥,反而亮澤保濕咗,唔會再黏笠,感覺洗得好乾淨!
皮膚亦立即光滑,毛孔收細咗!
喺抗痘方面,我覺得油脂分泌嘅調節改善咗,以往暗瘡經常『一波未平,一波又起』,
但用咗D2S Purifying Cleanser後,下巴準備冒痘,翌日就平復多咗,唔會再周圍擴散。希望keep住用,可以改善我嘅痘印問題啦!



售價 :
D2S Purifying Cleanser 深效淨化潔面凝露:HKD280 / 200ml 
於指定醫學美容中心有售,查詢可致電香港總代理 Capto (Hong Kong) Limited
-------
✿是次產品由品牌提供,本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿
Instagram Facebook Blogspot Ublog BE She GetReadyHongKong theZtyle itrial style-tips ESDlife

Email: tung42329@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...