2021年12月9日 星期四

【Beautycation 銅鑼灣美容院】 做一次已經入坑嘅渡假式醫美中心 Vonique

之前因為轉季引致玫瑰痤瘡爆發,下巴生咗好多膿瘡,

好不容易控制好後,就要處理礙眼嘅色素沉著啦!

上星期去咗銅鑼灣醫學美容中心 VoniquePiQo4皮秒激光完全係渡假式享受!

Vonique金朝陽中心二期,地方時尚闊落,每間房都空間感十足。

最與別不同嘅地方係Vonique竟然有空中花園,種滿綠色植物,客人可喺療程前後喺戶外飲杯茶,放鬆身心!

冇諗過銅鑼灣鬧市都可以有呢個綠洲,有去旅行住resort嘅感覺!

Vonique美容儀器全部都係最新型號,而且獲國際安全認證

我自己做呢D能量機非常睇重,

因為花錢無非都係想效果最快靚正,而且一定要安全呢!

今次我做嘅PiQo4皮秒激光面部重點去斑療程,

係現時全球最新、最強效及最可靠嘅Pico技術

第三代嘅PiQo4結合「皮秒」及「納秒」嘅優點,能針對由大小色素粒子組成的任何色斑

大粒子色素先經納秒打碎,再以皮秒激光震碎成粉塵狀態,最後被身體代謝及清除,徹底擊退色斑。

而且PiQo44種不同波長,可全面覆蓋唔同色澤及深淺度嘅色斑,應用更廣。

除咗可以去印及色斑之外,亦有效撫平凹凸洞,緊緻,美白嫩膚,均勻膚色及收細毛孔

VoniqueLumenis機,係全球最多醫院及醫生採用,因為佢係唯一獲3FDA認證,同時有最權威醫學報告有效去斑。

我本身係敏感皮膚,所以美白去印產品好多都有刺激成份唔用得。

Vonique美容師非常專業,詳細講解PiQo4 Pico Toning嘅原理,

PiQo4將最高之能量以最短的時間接觸皮膚,比傳統激光嘅5ns(5納秒)再短14倍,大大減少對皮膚帶來嘅熱力,

而且建議先替我做一個保濕導入Facial打底,令PiQo4皮秒激光面部重點去斑療程效果更佳!

Vonique美容師替我做嘅保濕導入Facial使用我鍾意嘅西班牙品牌mesoestetic(我自己本身都有用開呢!),

美容師了解過我嘅皮膚狀況,喺多款ampoules中揀選舒緩修復嘅積雪草抗炎修復精華

然後用無針破壁機通通導入我嘅皮膚底層。

機頭涼涼地,舒緩又舒服。

皮膚底層有一定水分後,Vonique美容師就帶我去另一間房進行PiQo4皮秒激光面部重點去斑療程啦!

過程比想象中舒服太多啦,完全唔痛唔熱,做完無傷口,無恢復期,

最估唔到嘅係我塊面做完亦毫無泛紅。

一照鏡真係好開心,因為下巴嘅印真係淡咗好多好多,好多印消失咗,連一D好頑固嘅印都減淡好多,一次PiQo4皮秒激光面部重點去斑療程已經好有效果!

最後敷埋保濕面膜倒模就大功告成啦!

 

由於PiQo4皮秒激光面部重點去斑療程實在太有效嘅關係,

我都主動查詢咗價錢,冇諗過價錢比我以往做過嘅一間美容中心平好多,mesoestetic無針破壁導入facial都好抵!

Vonique嘅美容師都好專業,而且毫不hard sell,比我嘅感覺好舒服,最後我都joinVonique啦!

******************************

有興趣試做PiQo4皮秒激光去斑療程嘅,機會嚟啦,$880優惠價可以試做一次,原價$4,800呢! 

登記: https://forms.gle/JPW5WUfriBRBG5C19

 -------------

Vonique

Facebook : https://www.facebook.com/VONIQUEHK

Instagram: https://www.instagram.com/voniquehk/

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...