2021年11月28日 星期日

【姜濤都推薦嘅益生菌】Bifina Si 益生菌-強免疫配方

益生菌可以改善腸道健康,

每天補充益生菌有助抑制壞菌生長,維持腸道菌平衡,提高新陳代謝!

其實益生菌仲可以提升皮膚質素、調理過敏體質 

最近我就試咗姜濤代言嘅森下仁丹「Bifina Si 益生菌-強免疫配方」
日本連續 24 年銷售 No.1 益生菌
「Bifina Si 益生菌-強免疫配方」結合咗比菲德氏菌及新加入嘅珍貴乳鐵蛋白
特別針對平衡免疫系統抗感染、清宿便、改善痘痘同調理過敏體質 
一盒有30包,每包都係獨立包裝,方便攜帶。
入面係白色及黃色小晶球顆粒
食用方法好簡單:直接倒入口中,再以溫水送服,好方便。
記得要避免咬破微小晶球顆粒,咁樣效果先係最好!
每日 1 至 2 包,我自己就每日兩包,希望加快改善過敏體質。
無藥性成份,對身體不會造成依賴,而且直達腸道,功效直接顯著!
我服用咗Bifina Si 益生菌幾日,每日都去廁所暢順,
排清宿便及身體毒素後,唔再肚脹脹,身體輕盈健康好多!
本身我亦係敏感體質,鼻敏感情況改善咗好多,呢排都無再發作!
希望長期服用Bifina Si,可以調理好我嘅敏感體質,改善埋我嘅痘痘及敏感皮膚啦!

-------

✿是次產品由品牌提供,本文章所發表的內容純屬個人意見及分享,並不代表品牌的言論及立場。因此,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ✿
✿ 歡迎邀稿│合作試用│出席活動 ✿
Instagram Facebook Blogspot Ublog BE She GetReadyHongKong theZtyle itrial style-tips ESDlife

Email: tung42329@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...